Pressesystemet ApS

JCB

Handelsbetingelser

Publiceret den 5. november 2012

Så fortæl dem dog, at det er ok at have bryster, hår og en lille tissemand!

Som leder og opfinder af ung til ung Sexualisterne i slutfirserne, hvor budskabet var at undgå AIDS og graviditet, oplever jeg, at det i dag er den almindelige krop, der skal forsvares og snakkes om blandt unge. Mørklægningsgardin er næsten et must, hvis der skal dyrkes sex i dag.

Den trend, at man begyndte at promovere den perfekte krop i TV og på Nettet har ødelagt unges kropsopfattelse, så hvor en pige og dreng før ikke tænkte på deres krop som noget problem, for det var ok at være forskellig, så er det et problem i dag.

Hvor det før var således, at piger i 6-7 klasse udviklede sig fysisk og drenge i 8-9 ditto, så sker starten i dag allerede i 4 klasse for piger og 6-7 klasse for drengene, og der har man ikke udviklet selvværd og selvtillid til at sige, at jeg er ok, som jeg ser ud, og desværre har man helt undladt at snakke om, at kroppe ser forskelligt ud og fungerer forskelligt, derfor lider rigtig mange under at de føler ikke at slå til som pige eller dreng.

Alle skal være perfekte fra underliv til hårtop og har man penge, så kan man jo altid klare det operativt.

Så der er altså en grund til at de unge ikke vil vise sig nøgen i svømmehallen og i badet efter idræt, for de føler sig abnorme og unormale.

John Madsen

Telefon: 20678813