E-mail

Password

 

Pressesystemet ApS
Haslegårdsvej 8-10
8210 Aarhus V


CVR: 34713316

 

  Dankort 
  Visa 
  Visa Electron 
  Master Card 
  Maestro 
  JCB 

Handelsbetingelser

 

Publiceret den 12. april 2017

IT-Iværksætter forudser 2017’s IT trends

Hundemad og kosmetik på abonnement: IT-Iværksætter forudser 2017’s IT trends

I 2016 blev abonnementskonceptet for alvor mainstream for de fleste danskere. Her blev danskerne bland andet præsenteret for hundebokse, bokse til børn, kosmetik og meget mere på abonnement. Den danske serie-iværksætter Kristoffer Hjerrild som er indehaver af webbureaut Magentoxperten.dk og Winkwink.dk, har kigget nærmere på trenden og her er han klar i spyttet. Det vil kun blive større i 2017.

 

Den danske serie-iværksætter Kristoffer Hjerrild, som til dagligt ejer og driver webbureauet Magentoxperten, oplevede en kraftig stigning i virksomheder, der ønskede at få udviklet abonnementskoncepter. Virksomheden udviklede intet mindre end 40 abonnementsløsninger i 2016 og oplever en stadig stigende efterspørgsel på disse løsninger, som virksomheden er specialisterede i.

 

"Vi ser en tydelig udvikling hos danske IT virksomheder. Den klassiske webshop får kamp til stregen af abonnementskoncepter, der er hotteste mode lige nu" Udtaler Kristoffer Hjerrild

 

Flere store virksomheder står bag abonnementskoncepterne

Flere store virksomheder sidder i dag på stærke abonnementskonceptet og her kan bla. nævnes Goodiebox, Barko og GingerOrganic. Indehaver af Magentoxperten, Kristoffer Hjerrild, ser store fordele ved at drive abonnementskoncepterne.

 

"Vi driver ved siden af Magentoxperten.dk , den erotiske virksomhed Winkwink.dk og vi ved, hvor omfattende det er, at have 5000 varenumre. Med et abonnementskoncept har du måske kun en håndfuld varenumrer, som du får i et stort antal og det giver gode stordriftsfordele, som både tilgodeser virksomhed og forbruger." Udtaler Kristoffer Hjerrild.

 

Koncepterne inspireret fra USA

Abonnementkoncepterne er ifølge Kristoffer Hjerrild inspireret fra især USA, hvor mange af koncepterne har eksisteret i flere år og nu er kommet til Danmark. I USA blev det en succes, da man så muligheden, for at tilbyde et koncept, hvor forbrugeren ville spare tid, få en god pris og få produkterne tilsendt på en elegant måde i en æske eller boks.

 

Vin, briller og sexlegetøj kan blive det næste

Det seneste som er åbnet, er vin og briller på abonnement og man vil formentligt snart se mange flere produkter, som kan fåes på abonnement. Det forudser iværksætter Kristoffer Hjerrild i hvert fald.

 

"Vi har oplevet, at skulle udvikle abonnementsløsninger på alt fra hundemad, kosmetik, linser, hygiejneprodukter. Så hvorfor ikke vin, sexlegetøj og børneartikler? Snart vil vi opleve mange flere abonnementskoncepter" Udtaler Kristoffer Hjerrild.

 

 


 

Udarbejdet af Serie-Iværksætter Kristoffer Hjerrild

 

 

Tlf: 50 50 52 60

Direkte: 28 57 78 72

8000, Aarhus C
Email: kh@magentoxperten.dk

 

 

 

 

 

 

 




Kontaktperson:

Benjamin Jørgensen

Telefon: 27503765

benjamin@winkwink.dk

Afsender:

Winkwink

Telefon: 27503765

Nørrebrogade 18B. 1.tv.

8000 Aarhus C

benjamin@winkwink.dk

https://winkwink.dk