Danskernes romantik bidrager med 250.000 kroner til danske hjælpeorganisationer

09. maj 2018   |   Bonnevie Media  |  Flere pressemeddelelser

Under overskriften ”Jo mere du får, jo mere har du lyst til at gi’”, doneres der hver måned støttekroner fra sexdating-aktivitet på Scor.dk direkte videre til danske hjælpeorganisationer.”.

I forbindelse med www.scor.dk 20 års jubilæum (1998 - 2018) som Danmarks første og største sexdatingsite på nettet, er sitet i fuldt sving med på månedsbasis at donere støttekroner til en stribe af danske hjælpeorganisationer. Sex (seks) procent af Scor's årsresultat er øremærket til at hjælpe og foregår under mottoet "Jo mere du får, jo mere har du lyst til at gi´."

"Vi "tyvstartede" i oktober 2017 med en kampagne til fordel for "Støt Brysterne". Siden har vi støttet op om "Movember", "Danske Hospitalsklovne", "Hjerteforeningen", "Bliv Bloddonor", "Muskelsvindfonden" og "Kræftens Bekæmpelse" - og her i maj støtter vi med penge til fordel for "Dansk Folkehjælp", der arrangerer ferieophold for børn fra familier, der ikke selv har råd til at tage på fx sommerferie.

Vi forsøger at støtte så aktuelt og så bredt som muligt, og dermed også hjælpe så mange som overhovedet muligt - og vi ville ønske, det havde kunnet lade sig gøre i Scor's navn.

Men selv om Danmark på mange måder er et foregangsland i forhold til seksuelt frisind, så er der fortsat svært for forretninger som Scor, der har sex som omdrejningspunkt, at blive del af det accepterede selskab" forklarer en ærgerlig Susie Castenlund, direktør hos Scor.dk, der har været med siden den spæde opstart i efteråret 1998.

Kysmunden tages imod med kyshånd

"Scor.dk er drevet af en 100 procent dansk ejet virksomhed med en mangeårig fast base på Køge Torv - og i efteråret 2018 har vi eksisteret i 20 år. Virksomheden er en helt almindelig dansk virksomhed, hvor de fleste af medarbejderne har været ansat i 10 år eller mere.

Rigtig mange voksne og frisindede danskere, mænd, kvinder og par, unge som ældre, har igennem nu to årtier enten haft eller har i dag fortsat profil på siden - og den loyalitet ønsker vi nu at give tilbage på. Så for at kunne støtte bredt med sex/seks procent af årsresultater, i omegnen af 250.000 - 300.000 kroner, så foregår det nu i stedet via Kysmunden.dk, som Scor's medarbejdere, Scor-teamet står bag. Og Kysmunden tages heldigvis imod med kyshånd" fortsætter Susie Castenlund, der i efteråret desværre også oplevede, at Scor's årlige kampagnevideo pludselig ikke længere måtte vises på SBS-kanalerne. Den skulle have været udgangspunkt for kampagnen om "Jo mere du får, jo mere har du lyst til at gi´". Men altså, sex spændte ben for projektet.

"Vi havde filmet årets video, redigeret og klar til at gå i luften, men fik fra den ene dag til den anden besked om, at vores reklame-videoer ikke længere måtte vises - fordi vi nu engang beskæftiger os med - ja, sex. Så lynhurtigt måtte vi tænke nyt - og kom blandt andet så op med det nye støttekoncept, Scor's brugere heldigvis har taget rigtig godt imod, slutter direktør Susie Castenlund.    

Mere om Kysmunden og Scor.dk's støttekampagner til fordel for danske hjælpeorganisationer på www.kysmunden.dk   

 

--------------------

Kontaktperson:

Susie Castenlund

5664 5957

susie@scor.dk

Afsender:

Bonnevie Media

Harevænget 57
4733 Brøderup

28962805

bonneviemedia@mail.dk

http://www.scor.dk