E-mail

Password

 

Pressesystemet ApS
Haslegårdsvej 8-10
8210 Aarhus V


CVR: 34713316

 

  Dankort 
  Visa 
  Visa Electron 
  Master Card 
  Maestro 
  JCB 

Handelsbetingelser

 

Publiceret den 7. juli 2017

Danmarks største SEO guide er ude med 45 guldkorn til SEO

Hvis din virksomhed er afhængig af online trafik, så kan du ikke komme udenom Google. Er du så én af dem, som ikke har råd til de dyre klikpriser på AdWords, så er der hjælp at hente med Danmarks største SEO guide.

Manden bag guiden er Mohammad Dadkhah, adm. direktør i Klikko ApS har arbejdet med Google AdWords siden 2005. Han er forfatter bag 2 bøger om online markedsføring, undervist utallige gange på Ivækst, og han er ekspertblogger på både Ivækst, Amino og Succes Online. Han har netop set, hvordan klikpriser er steget voldsomt.

"Jeg kan huske klikpriser ned til 17 øre. I dag ser jeg klikpriser på 200-300 kr." fortæller Mohammad Dadkhah, adm. direktør hos Klikko ApS.

Men hvad er årsagen til den voldsomme udvikling?

"Vi er alle blevet meget mere netbaseret, og derfor er interessen for Google eksploderet, og specielt SEO er big business anno 2017", forklarer han videre.

I takt med, at Googles bundlinje på AdWords stiger stort set hvert kvartal, så tyr flere virksomheder, grundet de høje klikpriser, til alternativer, men den største konkurrent til AdWords, på sigt, er ikke nødvendigvis annoncering på sociale medier eller TV/Radio, det er i følge Dadkhah noget andet:

"Den største konkurrent til Google AdWords er Søgemaskineoptimering, og det skyldes, at op til 80 % af trafikken stadig klikker på de organiske søgeresultater, da man er træt af at klikke på annoncer" og fortsætter yderligere: "Jeg oplever flere virksomheder vælge at investere i SEO frem for AdWords, fordi AdWords er blevet så dyr."

I de seneste 5 år har Google lavet utallige algoritmeændringer. De mest væsentlige er Penguin og Panda, som har til formål at gøre op med webspam. Men når der er så mange algoritmeændringer, mener mange virksomhedsejere og webmasters også, at Google forsøger at gøre det sværere at arbejde med SEO, men Mohammad Dadkhah har en hel anden holdning til det: "Det er faktisk blevet markant nemmere at skabe gode SEO resultater, HVIS man gør det korrekt. Men der findes desværre alt for mange dyre SEO kurser og bøger, som ikke møder virksomhedsejere og webmasters i øjenhøjde - derfor har jeg udgivet denne SEO guide gratis".

Godt 10.000 ord, svarende til cirka 80 sider er den lange SEO guide på, som kan læses på https://www.klikko.dk/seo

Guiden består af 45 tips til SEO, og hvad er så de vigtigste?

"De absolut vigtigste elementer i SEO er Content, CTR, Hastighed, Struktureret data og backlinks. Har man styr på de ting, så er der ikke langt til toppen af søgeresultater" slutter Mohammad Dadkhah