Pressesystemet ApS

Handelsbetingelser

Publiceret den 13. oktober 2008

Byt din bolig med Boligrobotten.dk

Ny mulighed for boligejeren på Internettet

Med krisen på boligmarkedet, er mange boligejere reelt stavnsbundet til deres bolig. For boligejeren er det nemt at finde drømmeboligen, men hvad hjælper det, hvis man ikke kan få solgt sin bolig? www.boligrobotten.dk er en ny mulighed på Internettet, der bringer køber og sælger sammen til en mulig byttehandel.

www.boligrobotten.dk er et privat, ikke-kommercielt initiativ, som udspringer af en idé som Steffen Vogdrup fik i sommeren 2008. Ideen kom efter utallige gange at have hørt den samme sætning "Vi ville egentlig gerne købe hus, men skal have solgt vores eget først, og det kan vi nok ikke". Og med 75.000 huse til salg og 90% af den danske befolkning på Internettet, lå det "lige til højrebenet" at bruge et par måneder af sin fritid på at lave Boligrobotten.

www.boligrobotten.dk er primært baseret på gratis Open Source værktøjer, hvilket muliggør et initiativ som Boligrobotten. Og den minimale investering der er foretaget, skal selvfølgelig komme brugerne af Boligrobotten til gode, så det er gratis og uforpligtende at anvende for alle.

Udover at www.boligrobotten.dk er målrettet boligejeren, kan ejendomsmægleren på samme vilkår, anvende Boligrobotten som et værktøj i sin daglige forretning.

Steffen Vogdrup
Husejer og initiativtager