TOTALØL! - Ølfestival København 2013.

19. januar 2013   |   Danske Ølentusiaster  |  Flere pressemeddelelser

Ølfestival 2013 finder sted i Tap1 i København i dagene fra den 23. til den 25. maj 2013. Planlægningen er i fuld gang, udstillerstandene er næsten udsolgt, dele af programmet er på plads og billetsalget er startet.

Igen i år vil vi forbedre og udvikle de aktiviteter der allerede er blevet en fast del af Danske Ølentusiasters Ølfestival, bl.a. vil underholdningen fra scenen få et løft. Flaskedrengene, som var en stor succes i 2012, dukker fredag op med deres alternative bud på anvendelse af returemballage; Monrad og Rislund, som for snart mange år siden proklamerede at ’Øl er Gud’, optræder på scenen lørdag aften; og sammes musikdirektør i det hedengangne Totalpetroleum, Øivind Ougaard, stiller torsdag op med Polkageist. Hvad kan det blive andet end TOTALØL! - ikke mindst når dertil lægges smagsprøver på hundredvis af gode øl fra snesevis af danske og udenlandske bryggerier - udvalgt af gæsterne selv eller præsenteret af eksperter ved en af vore temasmagninger. Programmet kan, efterhånden som temasmagninger med mere kommer på plads, ses på www.beerfestival.dk

Åbningstiderne bliver:

Billetter købt i forsalg
Torsdag 15.00 – 23.00
Fredag 12.00 – 23.00
Lørdag 12.00 – 23.00

Billetter købt i døren
Torsdag 16.00 – 23.00
Fredag 13.00 – 23.00
Lørdag 13.00 – 23.00

Der vil være mulighed for firma- og gruppearrangementer for grupper på minimum 20 personer. Yderligere oplysninger ved henvendelse til Danske Ølentusiasters Sekretariat

Festivalplakaten er igen i år skabt af Mads Berg, den kan ses i dette nyhedsbrev, ligesom den selvfølgelig også kan ses på www.beerfestival.dk . En version i højere opløsning kan rekvireres hos Danske Ølentusiasters Pressekontakt – se kontaktinformation herunder.

Hold øje med www.beerfestival.dk , hvor vi vil holde jer opdaterede om nyheder.

Højt skum!

Ølfestival 2013