Ny bog om Online Marketing: Den røde tråd

17. august 2012   |   Forlaget Underskoven  |  Flere pressemeddelelser

Med cirka 5000 kampagner

... for 800 forskellige virksomheder, har Mohammad opnået en helt unik viden om Online Markedsføring igennem de sidste 7 år.

I den periode nåede han blandt andet at arbejde med kunder såsom Byggestart A/S, Fullrate A/S, Scor ApS, Enalyzer A/S, Ekspres Bank A/S og mange flere.

MOHAMMAD DADKHAH har udover sin ekspertise inden for Google Adwords, Google Analytics, Mobile Ads, Facebook Ads, Website optimering også opnået rigtig stor erfaring inden for Søgemaskineoptimering, Wordpress og Webshops.

Online Marketing: Den Røde Tråd er til dig, som ønsker at få en brugervenlig hjemmeside, der konverterer bedre.

• Den er til dig, som ønsker at lære, hvordan en god Adwords kampagne bliver bygget og optimeret til succes.

• Den er til dig, som har brug for at analysere data fra Analytics og bearbejde dem i din markedsføring.

• Den er til dig, som ønsker at søgemaskineoptimere din hjemmeside og link­builde din side til toppen af Google.

• Den er til dig, som gerne vil bruge Facebook som et annonceringsmedie og komme helt tæt på din målgruppe.

Uanset om du er en studerende, iværksætter, grafiker, marketing manager eller en administrerende direktør, så har bogen informationer og anbefalinger, som kan hjælpe dig videre.

 

Mohammad Dadkah: Online marketing: Den røde tråd
ISBN 978-87-92824-81-3
AdForce 1 ApS
Forlaget Underskoven
205 sider
599 kr.
Kan købes hos alle boghandlere

Kontaktperson:

Tom Ahlberg

33150515

forlaget@underskoven.dk

Afsender:

Tom Ahlberg

Store Kirkestræde 1
København K

0951125

forlaget@underskoven.dk

http://www.underskoven.dk