Når gratis virkelig er gratis!

09. februar 2011   |   Teglkamp & Co.  |  Flere pressemeddelelser

Et konsulentfirma forærer lige ny en ”mini-lydbog” væk til alle interesserede. Lydbogen indeholder 11 artikler om ledelse og karriere, som Susanne Teglkamp direktør og indehaver af konsulentfirmet Teglkamp & Co. har skrevet og fået indlæst.

Hvorfor forære lydbogen væk?
Direktør Susanne Teglkamp fortæller, at hun ved at forære lydbogen væk, slår mange fluer med et smæk. Hun brænder for de temaer, som lydbogen indeholder og vil derfor gerne vil have dem udbredt. Hun går også ind for videndeling og praktiserer det selv bredt bl.a. gennem et månedligt nyhedsbrev om ledelse, mange artikler og rapporter på virksomhedens hjemmeside til fri download. Derudover bliver folk glade, når de får noget, der virkeligt er gratis og uden forbehold.

Susanne Teglkamp fortsætter: ”Jeg er rigtig glad for de positive tilkendegivelser, jeg har fået på mit initiativ. Der er allerede mange, der har gjort brug af tilbuddet. Da artiklerne ligger som mp3.filer skal de blot sendes med en mail, så vi løber heldigvis ikke tør for lydbøger.”

Susanne Teglkamp håber at mange flere vil benytte sig af tilbuddet. Interesseret kan rekvirere ”mini-lydbogen” via dette link: http://web.questback.com/teglkampco/lydartikler/ eller gå ind via firmaets hjemmeside: www.teglkamp.dk

Susanne Teglkamp

ste@teglkamp.dk