Nicehair vil dække hele kroppen

04. april 2013   |   NiceHair.dk  |  Flere pressemeddelelser

Nicehair.dk vil dække alle den moderne kvindes behov og samtidig skabe nye vestjyske arbejdspladser. Så simpelt er målet i internetsuccesens vækststrategi, og med åbningen af Nicetrend.dk og Nicekids.dk har de taget endnu et skridt i retning af dette mål.

”Mange af vores kundehenvendelser handler om, at man gerne ville kunne købe alle slags varer hos os. Derfor åbnede vi Niceperfume, Niceskin og Nicemakeup. Så er kvindernes skønhed sikret,” siger medejer Simon Elkjær, der er ansvarlig for online marketing hos Nicehair.

Nu går Esbjergfirmaet så skridtet videre og dækker hele kvindekroppen med moderigtige smykker og accessories i shoppen Nicetrend, der byder på alt fra tørklæder til solbriller og ure.

Men hvordan hænger børnetøjsafdelingen, Nicekids, sammen med resten? ”De fleste mødre går op i at deres børn ser godt ud. Børnene er en del af familiens ansigt udadtil, så hvis man selv går op i sit udseende, er det meget naturligt også at gå op i, at børnene er pænt klædt på,” mener Simon Elkjær.

De nye webshops er fuldt integreret i Nicehair, så kunderne ikke behøver hoppe fra et site til et andet for at finde de forskellige produkter. ”Vores system virker. Vi er selv tilfredse med det, og kunderne er tilfredse med det. Så er der ingen grund til at finde på noget nyt, blot for at få flere produkter ind,” siger Simon Elkjær.

Nicehairs næsten 40 ansatte får nu ekstra travlt med at pakke smykker, accessories og børnetøj sammen med de eksisterende produkter på lageret i Esbjerg. ”Og så er det da klart, at vi både håber på og regner med at få brug for flere medarbejdere med tiden,” siger administrerende direktør, Tonny Nielsen Bruun.

Hvad fremtiden byder på er en forretningshemmelighed, men Tonny Nielsen Bruun lover, at det ikke stopper her. ”Vi vil dække alle den moderen kvindes behov, og vi vil løbende udvide med nye varegrupper i den kvalitet, som vores kunder elsker,” siger Tonny Nielsen Bruun.

Omsætningen i 2012 var på ca. 70 millioner kr. Planen er at omsætningen skal runde 100 millioner kr. i 2013. ”Det kræver en stor indsats af alle vores medarbejdere, for i samme øjeblik, vi sænker vores serviceniveau, vil vi også begynde at miste kunder – og det må ikke ske, hvis vi skal fortsætte med at skabe vestjyske arbejdspladser,” siger Tonny Nielsen Bruun.

Simon Elkjær

simon@nicehair.dk