Lancering: Efter Google Translate succes…

09. december 2013   |   Danish Skin Care  |  Flere pressemeddelelser

Efterspørgslen er der allerede fra: Pakistan, Tyskland, Frankrig, USA, Sverige, Luxembourg og Norge. Nu satser det dansk baserede rådgivnings- og hudplejefirma Danish Skin Care internationalt.

Kære Journalist

I april måned fejrede Danish Skin Care sin 2 års fødselsdag i en branche, hvor det ellers kan være svært at få fodfæste.

Nu lanceres det danske informations- og rådgivningsfirmaet Danish Skin Care og hudplejeserien af samme navn, officielt internationalt. Udvikling og produktion vil dog fortsat, som den hele tiden har gjort, foregå I Danmark.

Systemfejl var starten

Når www.DanishSkinCare.com lanceres d. 10. Januar 2014, vil det ikke blive første gang at Danish Skin Care håndterer internationale henvendelser.

Den første internationale bestilling blev opfanget af lagermedarbejderne, som en ”systemfejl”, da der pludselig stod en adresse i Pakistan, som modtager.

Ordren var imidlertid god nok og kunden er sidenhen vendt tilbage gentagne gange. Og mange andre udlændinge er sidenhen kommet til. I dag sender Danish Skin Care til flere kunder i Pakistan og har kunder i Tyskland, Frankrig, USA, Sverige, Luxembourg og Norge.

Tak til Google Translate!

Det er takket være Google Translate at flere udlændinge allerede har fundet DanishSkinCare.dk og derigennem har formået at læse om og bestille produkter fra Danish Skin Care.

Alle tekster på danishskincare.dk er skrevet på dansk, men Google Translate gør det muligt for ikke dansktalende at oversætte websitet til læserens eget sprog.

En oversættelse, som trods det smarte værktøj, ikke altid er uden fejl og derfor vælger Danish Skin Care nu at lancere en engelsk udgave af websitet.

Kundeservice afkoder forsat Google Translate henvendelser!

10. januar 2014 lanceres www.DanishSkinCare.com - og selvom Danish Skin Care fortsat meget gerne modtager Google Translate henvendelser fra Urdu (officielt sprog i Pakistan) til dansk, så forventer Danish Skin Care med at et engelsk website opfordrer til første henvendelse på det internationale sprog, engelsk.

Danish Skin Cares første kunde i Pakistan både skriver og taler nemlig vældig godt engelsk, men var høflig og skrev på dansk (oversat via. Google Translate) – hvilket krævede noget fortolkning pga. Google Translates fejloversættelse.

Danish Skin Care

Danish Skin Care – sund og effektiv hudpleje!

Danish Skin Care er skabt af hudplejeekspert Mads Timmermann, efter han selv havde haft alvorlige hudproblemer

Hudplejeserien er udviklet efter veldokumenterede forskningsresultater, så med Danish Skin Care er det slut med hokus-pokus ingredienser og produkter. Hudplejeserien er 100% fri for parfume, farvestoffer og andre hudirriterende ingredienser.

Mads Timmermanns mission er at hudpleje skal være ærlig, effektiv og samtidig simpel. Hudpleje skal ikke være et besværligt og virkningsløst, men en dagligpleje – hvor der virkelig kan ses resultater.

Martin

martin@danishskincare.dk