Kaastrup & Andersen - et nyt navn for bedre bundlinje

24. januar 2008   |   Kaastrup & Andersen A/S  |  Flere pressemeddelelser

Logistikrådgivningsfirmaet ITI fra Silkeborg er ofte blevet forvekslet med andre virksomheder. Med det nye navn Kaastrup & Andersen A/S ønsker ejerne, Anton Kaastrup-Hansen og Harald Høi Andersen, at skabe entydig identitet om klarhed om deres fremgangsrige virksomhed,

Kaastrup & Andersen A/S - et nyt navn for bedre bundlinje

Logistikrådgivningsfirmaet ITI er ofte blevet forvekslet med andre virksomheder, derfor det nye navn: Kaastrup & Andersen A/S

Siden 2001 har et Silkeborgfirma under navnet ITI A/S bygget bro mellem strategi og daglig drift på en række af de mest succesfulde store og mellemstore virksomheder. Det har skabt en markant forbedret lønsomhed i disse virksomheder, og det har samtidig betydet en voldsom vækst i logistikrådgivningsfirmaet, der i 2007 kunne notere en omsætningsfremgang på hele 55% - et flot resultat, der dog blev overgået af den fremgang  på 60%, som fremgår af regnskabets bundlinje. Faktisk berettiger firmaets resultater og udvikling til en placering blandt de bedste gazellevirksomheder i Danmark, men det viser sig, at en fejl i Selskabsstyrelsens branchekodning hidtil har holdt det midtjyske logistikrådgivningsfirma udenfor den konkurrence. Fra 2008 melder man sig naturligvis på banen.

Midt i virksomhedens voldsomme ekspansion har man valgt at skifte navn til Kaastrup & Andersen A/S. Det sker blandt andet fordi, navnet ”ITI” ofte blev forvekslet med andre virksomheder, og det er i modstrid med det ønske om entydig identitet og klarhed om deres virksomhed, som deles af ejerne, Anton Kaastrup-Hansen og Harald Høi Andersen.

- Men bag ved navnet arbejder vi på præcis den måde, der har skabt de seneste års store resultater, forsikrer de to. - Vi tror på devisen: ”Man lærer bedst af egne erfaringer”, og vi tilstræber at forankre enhver forandring hos vores kunder gennem en fælles indsats. Målet er, at den forandring og forbedring, vores kunder oplever i implementeringsprocessen, vil fortsætte, når vi forlader organisationen.

Målbare resultater

Kaastrup & Andersens logistikrådgivning til store og mellemstore virksomheder fordeler sig på otte fagområder: Administrativ forenkling, logistikudvikling, Supply Chain Management, Lean Manufacturing, forsyningsudvikling, produktionsudvikling, lageroptimering og distributionsudvikling. Firmaets konsulenter arbejder sammen med erhvervslivets top- og mellemledere, og referencelisten tæller både mellemstore og store danske og internationale virksomheder, der vender tilbage til Kaastrup & Andersen A/S med nye opgaver.

- Det mener vi selv er det bedste bevis for, at et samarbejde med os virkelig skaber målbare resultater, understreger Harald Høi Andersen og Anton Kaastrup-Hansen.

Billedtekst:

Direktør Harald Høi Andersen, Kaastrup & Andersen A/S: Bag det nye navn arbejder vi på præcis den måde, der har skabt de seneste års store resultater

Harald Høi-Andersen

20275502