Forbrugernes formand gæster Odense.

15. marts 2013   |   Danske Ølentusiaster  |  Flere pressemeddelelser

Anja Philip, Forbrugerrådets nye formand, er gæstetaler på Danske Ølentusiasters Generalforsamling på Dalum Landbrugsskole lørdag den 16. marts 2013

Som forbrugerorganisation er Danske Ølentusiaster naturligvis medlem af Forbrugerrådet, og det glæder os at kunne byde Forbrugerrådets nye formand velkommen som gæstetaler på Generalforsamlingen.

Som kritisk forbruger, der går op i selv at bage rugbrød og at dyrke sin have, må der være meget at tale med kvalitetsbevidste ølentusiaster og håndbryggere om. Netop i disse dage har Anja Philip været i medierne med højaktuelle emner om hormonforstyrrende stoffer i flere produkter, men er øllet også i farezonen?

Før Anja går på talerstolen klokken 14:45 vil der klokken 13:00 være uddelt priser til vinderne i konkurrencen om Årets danske Ølnyhed(er) 2012 - en ærefuld præmiering af det gode danske øl - hvor hele 6 fynske øl er med i slutspurten.

Både før og efter Generalforsamlingen er der ølsmagninger. Fynsk Ølsmagning før og jysk/engelsk, men egentlig nærmest international, ved Torben Mathews fra You'll Never Walk Alone i Kolding efter Generalforsamlingen.

Anne-Mette Meyer Pedersen

anne-mette.meyer@ale.dk