Få styr på telefoniløsningen i din virksomhed

25. maj 2020   |   Lund & Ericsen  |  Flere pressemeddelelser

I en virksomhed er telefonen, og stemmen i den anden ende, ofte det første, som kunderne møder. Derfor er det vigtigt, at der er styr på dette, så kunderne får et godt førstehåndsindtryk allerede ved første opkald og samtale.

Er din virksomhed på udkig efter erhvervstelefoni, er det vigtigt, at du starter med at undersøge de forskellige muligheder på markedet. Her skal du være opmærksom på, at det du får, er en professionel og driftsikker løsning, der kan imødekomme det, du og dine kollegaer har af behov i hverdagen. Der er ikke to virksomheder, der er ens, og derfor er det afgørende, at du finder den rette løsning, der er skræddersyet til virksomheden, dagligdagen og branchen. 

Hvorfor er det vigtigt med den rigtige telefoniløsning?

Ikke nok med at den rigtige telefoniløsning skaber et godt indtryk af din virksomhed, så kan det også være med til at effektivisere og gøre arbejdsdagen nemmere for mange medarbejdere. Hvis der er meget kontakt med kunder i virksomheden, hvor flere forskellige medarbejdere hurtigt skal kunne tage opkald, er det nødvendigt med en telefoniløsning, der tillader dette. Læs mere om erhvervstelefoni her.  

Søger du en lejet eller hosted løsning, et mobil-omstillingsanlæg eller et IP-telefonsystem, så kan Lund & Ericksen være behjælpelige. Desuden så slipper du for bindinger og lange opsigelser, hvilket gør erhvervsløsningen særdeles fleksibel. Det giver dig mulighed for at være omstillingsparat, hvis behovene ændrer sig eller virksomheden skifter fokus. 

Fleksible løsninger til enhver virksomhed

Skal opkaldene ske fra mobiltelefon, en bordtelefon eller gennem softphone (online via PC) - eller måske i en kombination af det hele? 

På L-e.dk kan du læse om hver enkelt mulighed - og kræver det en skræddersyet løsning, så skal du ikke holde dig tilbage med at spørge til netop dette. Med den rette telefoniaftale kan I sikre, at kommunikationen er det sidste, der er på dagsordenen, fordi det fungerer upåklageligt. Det gør både medarbejderne mere effektive og sikrer kunderne en positiv oplevelse. 









Kontaktperson:

Finn Olesen

96264449

fo@l-e.dk

Afsender:

Lund & Ericsen

fo@l-e.dk

https://www.l-e.dk/