Er du også gået glip af kompensation for dine forsinkede eller aflyste fly?

17. oktober 2017   |   Easyflight ApS  |  Flere pressemeddelelser

Seneste tal fra Eurocontrol og Coda viser, at hele knap 1200 passagerer, hver dag bare i Københavns lufthavn, er udsat for flyaflysninger og forsinkelser, som berettiger dem til kompensation

Vi har næsten alle været udsat for det, eller kommer til at blive udsat for det, at opleve at vores fly enten er aflyst eller forsinket i lufthavnen. Hvad mange danskere dog ikke er klar over er, at mange er berettiget til kompensation på bagrund af dette, men på grund af manglende indsigt i love og regler på området, derfor går glip af penge, som de egentlig er berettiget til.

 

70% af dem der er kvalificeret til kompensation har ikke overvejet at søge

 

Det kan dog også være en udfordring at finde frem til, da der er forskellige regler alt efter, hvor langt man flyver og om det er inde eller uden for EU. Flyselskaberne reklamerer heller ikke ligefrem med det og bare i Københavns lufthavn, burde der samlet set blive udbetalt op imod 1,3 milliarder kroner årligt, mens kun ca. 10% af dette beløb reelt set bliver udbetalt til forsinkede passagerer. Det er også de færreste der ved, at ved flyture på færre end 1500 kilometer, skal flyet f.eks. blot være to timer forsinket før man har ret til en kompensation på 250 euro.

 

Få hjælp til udbetaling af kompensation

 

Det kan være en jungle selv at dirigere sig igennem og der derfor mange penge, at hente for de danske passagerer, men hvor finder man lige de nøjagtige love og finder frem til, om man selv er kvalificeret til kompensation. Lige præcis denne problemstilling er noget, som virksomheden Easyflighthelp.dk har specialiseret sig i og hjælper her både passagerer med, at finde ud af om de er kvalificeret og med, at sørge for at de modtager den kompensation for aflyst fly eller flyforsinkelse erstatning de er berettiget til.

Virksomheden har specialiseret sig inden for dette område og har derfor stor erfaring, samt eksperter inden for områdets jura. De hjælper derfor danske passagerer med, at modtage den kompensation de er berettiget til med stor succes og har derfor også en af Danmarks højeste udbetalingsprocenter. De slår sig også på at have en af Danmarks bedste kundeservice og at hvis kunden ikke modtager kompensation er sagsbehandlingen 100% gratis. Mange passagerer har derfor her ikke noget at miste, men vil her modtage deres kompensation, som de højst sandsynligt ellers ville være gået glip af for bare 20% af den samlede kompensation.

 

Hvordan fungerer processen fra en flyforsinkelse til eventuel kompensation?

 

Virksomheden easyflighthelp.dk har gjort det så nemt og tilgængeligt, som muligt for kunder, at søge og få deres kompensation, da en anden grund for mange er at de heller ikke har tiden til, at sætte sig ind i sagen og derved føre den sag som er nødvendigt. Virksomheden proces foregår derfor i 3 nemme trin, som foregår gennem deres website.

 

  • Indsend anmeldelse gennem formular på hjemmeside
  • Underskriv fuldmagt med nemid
  • Modtag kompensation

 

Der er derfor nu god mulighed for ikke, at gå glip af de penge du er berettiget til og sagsbehandlingen kan varierer fra få dage og op til mange uger, alt efter om sagen skal føres i retten, eller flyselskabet vælger at udbetale kompensationen frivilligt.

 

Kilder

Kontaktperson:

Rasmus Christensen

+45 72 13 72 13

Info@easyflighthelp.com

Afsender:

Rasmus Christensen

Engelundsvej 11
7000 Fredericia

+45 72 13 72 13

Info@easyflighthelp.com

https://easyflighthelp.com/da/