De bløde gaver bliver hårde i år

22. december 2015   |   Liked.dk  |  Flere pressemeddelelser

"Hvis du drømmer om at finde bløde pakker under juletræet i år, er der stor sandsynlighed for, at du bliver skuffet." Det spår trendspotteren Patrick Olsen, der har analyseret brugeradfærd på modeportalen Liked.dk.

Julehandelen går rigtig godt på nettet i år - bedre end
nogensinde, hvis man skal tro landets største leverandør af betalingsløsninger,
DIBS. Ifølge en pressemeddelelse fra DIBS har starten af december i år været 9%
bedre end sidste år, og der er ingen grund til at tro, at interessen damper af

i den sidste uge op mod jul.

 

Men hvad køber vi?
Modeportalen Liked.dk samler tilbud fra landets største
webshops inden for mode, og her arbejder stifteren Patrick Olsen intenst på at
holde overblik over tendenserne. "Vi registrerer vores brugeres interesser
ved at tælle op, hvilke tilbud de klikker på. Derved kan vi tegne et meget
klart billede af, hvad der kommer i de bløde pakker under årets
juletræer," forklarer Patrick Olsen. Og de fleste blød klik falder temmelig
hårdt. Den klart mest populære kategori inden for bløde julegaver er nemlig
støvler. Støvler får hele fire gange så mange klik som f.eks. vinterjakker og
halvanden gange så mange som kjoler.
Og den varme vinter har ikke sænket interessen for at købe
varmt tøj. Stølver, jakker og sweatere/strik tegner sig til sammen for mere end

en fjerdel af alle registrerede klik.

Hårde, varme følelser 

 

"Så selvom de bløde pakker bliver hårde, er der
alligevel lagt vægt på de varme følelser i gavekøbene," mener Patrick
Olsen, der selv ønsker sig en helt bestemt jakke fra Peak Performance - nemlig
denne her: https://www.liked.dk/peak-performance/.
Yderligere oplysninger og flere tal:
Patrick Olsen

Trendspotter og indehaver

Liked.dk

tlf. 24 24 25 2424 24 25 24

CallSend SMSCall from mobileAdd to SkypeYou'll need Skype CreditFree via Skype

Kontaktperson:

Patrick Olsen

24 24 25 24

kontakt@better-web.dk

Afsender:

Liked.dk

http://liked.dk