Danmarks største veteranbilshow på Gavnø

04. juni 2012   |   Gavnø-Fonden  |  Flere pressemeddelelser

1.000 unikke og smukke køretøjer udstilles i slotshaven og byder på et mekka af smukke køretøjer og prangende udklædte deltagere i tidstypisk tøj.

GAVNØ CLASSIC AUTOJUMBLE & CONCOURS DE CHARME

Det traditionsrige veteranbilshow afholdes for 24. gang søndag den 10. juni med deltagelse af 1.000 køretøjer, herunder veterankøretøjer, klassiske køretøjer, sportsvogne, motorcykler, knallerter, cykler samt diverse mærkeklubber. Dertil kommer stumpemarkedet, hvor der altid er mange gode ting at finde.

I konkurrencen Concours de Charme præmieres det køretøj med deltagere, som på bedste vis udgør en helhed med hensyn til køretøj, tidstypisk påklædning og fremtoning. Der dystes om fine pokaler. Dagens speaker er radiomanden Dennis Johannesen.

Der er sædvanen tro lagt op til en dejlig dag i selskab med entusiaster og imponerende køretøjer.

PROGRAM I PARKEN

Slotsparken åbner kl. 10.00. Der er mulighed for at besøge Slotsbryggeriet Gavnø, Gavnø Slot og nyde sin picnic kurv i parken, hvor der også kan købes mad og drikke. Finalen i konkurrencen begynder kl. 14.00 og præmieoverrækkelsen finder sted kl. 16.00.

TID OG STED

Søndag den 10. juni fra kl. 10-17. Gavnø Slot, Gavnø 2, 4700 Næstved.

Læs mere på www.gavnoe.dk