Danmarks største veteranbilshow fejrer 25 års Jubilæum

04. juni 2013   |   Gavnø-Fonden  |  Flere pressemeddelelser

1.000 unikke og smukke køretøjer udstilles i slotshaven og byder på et mekka af smukke køretøjer og prangende udklædte deltagere i tidstypisk tøj.

Søndag den 9. juni, kan Gavnø Classic Autojumble fejre 25-års Jubilæum, og det skal gøres med manér. Gavnø Classic Autojumble er Danmarks største veteranbilshow med deltagelse af 1.000 køretøjer, herunder veterankøretøjer, klassiske køretøjer, sportsvogne, motorcykler, knallerter, cykler samt diverse mærkeklubber. Dertil kommer stumpemarkedet, hvor der altid er mange gode ting at finde.

I konkurrencen Concours de Charme præmieres det køretøj med deltagere, som på bedste vis udgør en helhed med hensyn til køretøj, tidstypisk påklædning og fremtoning. Der dystes om champagne, flotte pokaler og æren!

Børnene kan nyde friskbagte pandekager, candy floss, hoppeborg, skattejagt i parken, Sørøverland og Sommerfugleland m.m.

Der er sædvanen tro lagt op til en dejlig dag i selskab med hele familien, entusiaster og imponerende køretøjer.

PROGRAM I PARKEN

Slotsparken åbner kl. 10.00. Der er mulighed for at besøge Slotsbryggeriet, Gavnø Slot og nyde sin picnic kurv i parken, hvor der også kan købes mad og drikke. Finalen i konkurrencen begynder kl. 14.00 og præmieoverrækkelsen finder sted kl. 16.00.

TID OG STED

Søndag den 9. juni fra kl. 10-17. Gavnø Slot, Gavnø 2, 4700 Næstved.

Læs mere på www.gavnoe.dk

Lene Olofsson Pedersen