Danmarks største veteranbilshow

12. juni 2014   |   Gavnø-Fonden  |  Flere pressemeddelelser

1.000 klassiske køretøjer, levende musik & show på Gavnø Slot

Søndag den 15. juni kl. 10 - 17 afholdes Gavnø Classic Autojumble traditionen tro på Gavnø med deltagelse af 1.000 køretøjer, herunder veterankøretøjer, klassiske køretøjer, sportsvogne, motorcykler, knallerter, cykler samt diverse mærkeklubber. Dertil kommer stumpemarkedet, hvor der altid er mange gode ting at finde.

I konkurrencen Concours de Charme præmieres det køretøj med deltagere, som på bedste vis udgør en helhed med hensyn til køretøj, tidstypisk påklædning og fremtoning. Hele 15 mærkeklubber er tilmeldt konkurrencen og kreativiteten kender ingen grænser. Der dystes om champagne, flotte pokaler og æren!

Børnene kan nyde den nye trætopbane Gavnø Go Fly, skattejagt i parken, Sørøverland, Sommerfugleland m.m.

Der er sædvanen tro lagt op til en dejlig dag i selskab med hele familien, entusiaster og imponerende køretøjer.

PROGRAM I PARKEN

Slotsparken åbner kl. 10.00. Finalen i konkurrencen begynder kl. 14.00 og præmieoverrækkelsen finder sted kl. 16.30.

TID OG STED

Søndag den 15. juni fra kl. 10-17. Gavnø Slot, Gavnø 2, 4700 Næstved.

Læs mere på www.gavnoe.dk