Danish Skin Care fylder 2 år

11. april 2013   |   Danish Skin Care  |  Flere pressemeddelelser

Danish Skin Care er en dansk udviklet og produceret hudplejeserie bestående af enkle og effektive hudplejeprodukter, skabt med dokumenterede aktive ingredienser, der holder huden glat, sund og i perfekt balance – uden at det er besværligt eller koster en formue.

Kære Journalist

Danish Skin Care solgte sit første hudplejeprodukt d. 11. April 2011 efter flere års udvikling af Danish Skin Cares hudplejeserie, som er stiftet af hudplejeekspert Mads Timmermann.

Danish Skin Care er en drøm og en naturlig forlængelse af hjemmesiden af sammen navn, www.danishskincare.dk, hvor hudplejeekspert Mads Timmermann har vejledt og hjulpet folk med hudproblemer igennem flere år, førend hudplejeserien kom til.

Det hele startede med Mads’ egne svære hudproblemer, som udviklede sig til interesse, faktasøgning og til sidst en uddannelse i faget, for trods et utal af afprøvede produkter, kostændringer, kosmetolog- og lægebesøg var det først, da han selv sammensatte nogle ingredienser, at han fik bugt med aknen.

Med den store erfaring i bagagen og endelig et positivt resultat startede han hjemmesiden danskhudpleje.dk (nu:danishskincare.dk) med ønske om at hjælpe andre med deres hudproblemer.

I mellemtiden var han blevet færdiguddannet som hudplejeterapeut, og selvom der lå jobtilbud fra div. storefirmaer, så var det drømmen der vandt. Derfor var det også med stor begejstring at Mads Timmermann blot 3 år efter, at han startede ud hjemme i køkkenet med at formulere cremer og produkter, kunne præsentere de første produkter d. 11 april 2011.

Enhver fødselsdag, skal selvføgelig fejres – og det gøres med store rabatter, gaver og tilbud til vores kunder...samtidigt vil vi også gerne sige mange tak for den positive modtagelse vi har fået.

Har du endnu ikke prøvet vores produkter? Så send os endelig en mail på presse@danishskincare.dk– så vil vi meget gerne sende produkter, til test. Du er naturligvis også altid meget velkommen til at kigge forbi vores kontor på Svanemøllevej 25, 2100 København Ø til en snak om hudpleje.

note: det er dog ikke normal procedure at vi har Danish Skin Care cupcakes,men ring i forvejen på 30 116 116, så sørger vi i hvert fald for kaffe!

Danish Skin Care produkterne er 100 %fri for parfume, farvestoffer og irriterende ingredienser og skabt med den vision, at det skal være simpelt at pleje sin hud – kun 3 produkter til om morgenen og om aftenen.

Danish Skin Care

P.S. pressefotos kan hentes på: http://www.danishskincare.dk/profil/presse/pressemateriale/

Martin

presse@danishskincare.dk