Beatplanet Music skriver pladekontrakt med bandet Marcy Panic

Beatplanet Music indgår pladeaftale med rockgruppen Marcy Panic

Det spritnye danske pladeselskab Beatplanet Music oplever medvind og har sikret sig en pladekontrakt med deres første rockband, Marcy Panic. Produktionen af et album er allerede sat i gang, og udgivelsen forventes at ske i foråret 2011.

Marcy Panic står klar til at markere sig på den danske musikscene med deres unikke blanding af moderne rock og nutidige, engelsksprogede tekster. Bandets lyriske indhold byder på en interessant kombination af melankoli og en smule panik, afbalanceret af iørefaldende, kommercielle melodier. Forsanger Mads Janniche skinner især igennem med sin evne til at fortolke sangenes tekst på en intens, men kontrolleret måde, og bandet har allerede skabt buzz i rockmiljøet.

Arbejdet på albummet finder sted i usædvanlige rammer. Marcy Panic har, sammen med producer Mich Holmberg, valgt at indspille størstedelen af albummet i et sommerhus på Langeland. Ironisk nok stammer fire af de fem bandmedlemmer oprindeligt fra denne region. Bandet planlægger at frigive deres første single og musikvideo som optakt til albumudgivelsen den 11. april 2011. For mere information, besøg bandets og pladeselskabets hjemmesider.

Skriv en kommentar til pressemeddelelsen